Skip to Main content Skip to Navigation
Master thesis

La problématisation en débat collectif comme méthode de dépassement d’obstacles didactiques rencontrés dans l’enseignement de la théorie de la tectonique des plaques en cycle 4

Document type :
Master thesis
Complete list of metadata

https://hal-univ-fcomte.archives-ouvertes.fr/hal-03448183
Contributor : Sylvie Guyon Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, November 25, 2021 - 9:14:22 AM
Last modification on : Friday, November 26, 2021 - 3:28:07 AM

File

PUJOL_Romain_svt_2021.pdf
Files produced by the author(s)

Licence


Distributed under a Creative Commons Attribution - NonCommercial - NoDerivatives 4.0 International License

Identifiers

  • HAL Id : hal-03448183, version 1

Collections

Citation

Romain Pujol. La problématisation en débat collectif comme méthode de dépassement d’obstacles didactiques rencontrés dans l’enseignement de la théorie de la tectonique des plaques en cycle 4. Education. 2021. ⟨hal-03448183⟩

Share

Metrics

Record views

7

Files downloads

4